Bij IMW regio Tilburg maak je het verschil
Jij wil het verschil maken en écht iets betekenen voor de ander. Het liefst doe je dat natuurlijk in een uitdagende werkomgeving met voldoende afwisseling, leuke collega’s en groeimogelijkheden. Een plek waar jij je thuis kan voelen. Dat kan bij IMW regio Tilburg.
Werken bij IMW is allesbehalve saai. Wij bieden een collegiale werkomgeving, met veel ruimte voor zelfstandigheid, persoonlijke ontwikkeling, flexibiliteit en kansen om door te groeien, binnen een informele werksfeer. Zelf je koers bepalen: dát vinden wij belangrijk voor medewerker én klant. Samen zorgen we ervoor dat iedereen de kans krijgt om mee te doen in de maatschappij. Dat is het verschil dat jij kan maken.
Wat je gaat doen als ondersteuner ICT?
In deze afwisselende functie draag je dagelijks bij aan onze dienstverlening. Je ondersteunt hierin de stafmedewerker ICT. Je ondersteunt gebruikers bij vragen, leidt signalen door, je geeft training over het gebruik van de verschillende applicaties en verzorgt de uitgifte van ICT-middelen aan nieuwe medewerkers. Als ondersteuner ICT heb je dagelijks contact met gebruikers binnen de organisatie. Daarnaast ondersteun je bij het testen van nieuwe applicaties/werkwijze. Ook help je bij het inventariseren van de informatiebehoefte en het formuleren van eventuele oplossingen.
Werkzaamheden bestaan o.a. uit:
- Beantwoorden ICT-gerelateerde vragen van medewerkers, zowel via de mailbox als mondeling
- Gebruikersbeheer en rechtenbeheer binnen de IT-omgeving
- Administratieve handelingen zoals asset management, contractbeheer, afsluiten en opzeggen abonnementen
- Opstellen handleidingen t.b.v. gebruikers wanneer behoefte geconstateerd wordt, zowel op papier als via filmpjes
- Innemen laptop en mobiele telefoon van medewerker uit dienst en klaarmaken voor hergebruik
- Configureren en uitleveren van mobiele telefoon en laptop aan nieuwe medewerker en basisuitleg IMW geven (waar vind ik de nodige informatie)
- Communicatie met leveranciers waar nodig
Over jou:
De ondersteuner ICT die we zoeken heeft een afgerond MBO diploma en heeft relevante werkervaring, affiniteit met ICT is een must. Je staat stevig in je schoenen, krijgt er energie van om collega’s te helpen, bent proactief, denkt actief mee en draagt verbeteringen aan. Je bent zelfstandig, resultaatgericht, schakelt snel en weet goed in te schatten wat je zelf kunt oplossen en wanneer een helpdesk dient te worden ingeschakeld. Je bent in staat en vindt het leuk om op basis van vooraf omschreven procedures ICT-gerelateerde handelingen uit te voeren. Je bent flexibel, elke dag is anders!
Dit bieden we jou:
- Je wordt onderdeel van een gezellig en enthousiast team Ondersteunende Diensten waar een prettige werksfeer, zorg voor elkaar en humor vanzelfsprekend zijn
- Een contract voor de duur van in eerste instantie 1 jaar
- De functie is ingeschaald in schaal 7 volgens de CAO Sociaal Werk, met een maximum van € 3952,- (op basis van 36 uur)
- 4% loonsverhoging in januari én juli 2024.
- Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een individueel keuzebudget, loopbaanbudget en flexibele werktijden.
Waar wacht je nog op?
Enthousiast? Mail je motivatiebrief met curriculum vitae o.v.v. ‘ondersteuner ICT’ uiterlijk maandag 4 december a.s. naar sollicitatie@imwregiotilburg.nl. De gesprekken vinden plaats op maandag 11 december a.s.. Wij kijken uit naar jouw reactie!
Heb je nog vragen? Bel of mail dan met Renée Voetelink, stafmedewerker ICT, 06 19921283, r.voetelink@imwregiotilburg.nl