Ben jij flexibel, servicegericht en stressbestendig?
Ben jij sterk in het coördineren en organiseren van facilitaire processen?
Blijf jij rustig en vriendelijk in een dynamische omgeving?
Ben jij in staat om zowel op tactisch als op operationeel vlak te opereren?

Dan zijn we op zoek naar jou!

Wij zijn op zoek naar een stafmedewerker facilitair die ons komt versterken voor
  24-28 uur per week

Bij IMW maak je het verschil

Jij wil het verschil maken en écht iets betekenen voor de ander. Het liefst doe je dat natuurlijk in een uitdagende werkomgeving met voldoende afwisseling, leuke collega’s en groeimogelijkheden. Een plek waar jij je thuis kan voelen. Dat kan bij het IMW regio Tilburg.

Werken bij het IMW regio Tilburg is allesbehalve saai. Wij bieden een collegiale werkomgeving, met veel ruimte voor zelfstandigheid, persoonlijke ontwikkeling, flexibiliteit en kansen om door te groeien, binnen een informele werksfeer. Zelf je koers bepalen: dát vinden wij belangrijk voor medewerker én klant. Samen zorgen we ervoor dat iedereen de kans krijgt om mee te doen in de maatschappij. Dat is het verschil dat jij kan maken.

Wat ga je doen als stafmedewerker facilitair?

In deze functie ben jij hét centrale aanspreekpunt voor alle facilitaire zaken binnen onze organisatie. Je coördineert en stuurt de dagelijkse facilitaire werkzaamheden aan, zoals werkplekinrichting, huishoudelijke taken, gebouwbeheer en BHV, en zorgt ervoor dat de kwaliteit en voortgang gewaarborgd blijven. Daarnaast stel je het facilitair beleid en budget op en bewaak je de uitvoering hiervan nauwgezet. Je bent werkzaam voor onze locaties in Tilburg, Goirle, Dongen en Gilze-Rijen.

Je signaleert knelpunten, denkt proactief mee over verbeteringen en adviseert het management op tactisch en operationeel niveau. Ook ben je verantwoordelijk voor het beheer van facilitaire contracten en onderhoudsplannen. Verder lever je een actieve bijdrage aan uiteenlopende projecten en werkgroepen, waaronder verhuizingen en het RIE/Arboteam. Kortom: een veelzijdige en verantwoordelijke rol waarin je het verschil maakt in een goed georganiseerde, veilige en prettige werkomgeving.

Verder:

  • Zorg je ervoor dat de gebouwen (die we huren), terreinen en inventaris goed worden onderhouden zodat medewerkers van IMW en alle samenwerkingsvormen op een veilige wijze van de gebouwen en overige voorzieningen gebruik kunnen maken.
  • Onderhoud je contacten met leveranciers, verhuurders en dienstverleners.
  • Hou je je bezig met het verbeteren van de huidige werkprocessen.

Over jou:

  • Je bent in het bezit van een rijbewijs en je hebt een auto
  • Het betreft een solofunctie, wat betekent dat je veel zelfstandig werkt. We zoeken daarom iemand die goed gedijt in een zelfstandige rol en initiatief neemt.
  • Je bent klant- en servicegericht en het eerste aanspreekpunt voor facilitaire zaken voor zowel IMW-medewerkers als medewerkers van samenwerkingspartners.
  • Je hebt een goed gevoel voor wat mensen nodig hebben om prettig te kunnen werken en zorgt ervoor dat zaken zorgvuldig en met oog voor detail worden geregeld, zonder het grotere geheel uit het oog te verliezen.
  • Je bent sterk in het coördineren en organiseren van facilitaire processen. Je houdt overzicht, stelt prioriteiten en zorgt dat afspraken worden nagekomen en werkzaamheden op tijd worden uitgevoerd.
  • In een dynamische werkomgeving blijf je rustig en vriendelijk, ook onder tijdsdruk en bij ad hoc werkzaamheden. Je denkt in oplossingen en pakt knelpunten op een praktische en doordachte manier aan, waarbij je de wensen van collega’s goed weet af te stemmen op wat organisatorisch en financieel haalbaar is.
  • Communiceren gaat je van nature goed af en je schakelt makkelijk tussen verschillende niveaus binnen en buiten de organisatie. Of je nu overlegt met leveranciers, collega’s op locatie of het management, je zorgt voor duidelijke afstemming en een prettige samenwerking.

Dit bieden we jou:

  •  Een prettige werksfeer waarin zorg voor elkaar en humor vanzelfsprekend zijn.
  • Een jaarcontract (met mogelijkheden op verlenging en een vaste aanstelling.)
  • De functie is ingeschaald in schaal 8 volgens de CAO Sociaal Werk, met een maximum van € 5.040- (op basis van 36 uur)
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een individueel keuzebudget, loopbaanbudget voor scholing en flexibele werktijden.
  • De mogelijkheid en faciliteiten om (deels) vanuit huis te werken

Waar wacht je nog op?

Enthousiast? Mail je motivatiebrief met curriculum vitae o.v.v. ‘stafmedewerker facilitair’ uiterlijk maandag 7 juli naar sollicitatie@imwregiotilburg.nl of vul onderstaand sollicitatieformulier in. De eerste gesprekken zijn gepland op vrijdag 11 juli a.s.  Wij kijken uit naar jouw reactie!

Heb je nog vragen? Bel, mail of app dan met Barbara Buster: 06-22229009 / b.buster@imwregiotilburg.nl

Solliciteren

* Verplicht invullen

Hoe heb je ons gevonden?
Sleep bestanden hierheen of
Max. bestandsgrootte: 64 MB.